2010. július 5., hétfő

11.Fejezet: Anyu...

A nap további részében Paul-al csak egymással foglalkoztunk.
Aztán eljött a hat óra...Gyorsan átmentem át (vagyis fel) öltözni.
Felvettem a fekete csőnacimat, egy lila, "For My Angle" felíratú pólót.A hajamat átvasaltam és a sminkemet is ki javítottam.
Aztán már csak a házunk előtt megálló autó hangját hallottam és már vágtattam is le.
-Hé-hé!Lelöksz a lábamról!-Ráztam meg mosolyogva a fejét Paul majd az ajtó felé jött Ő is.
-Anyuuu!!!-Vetettem magam anyu karjaiba.
-Szia-szia!-Mosolygott rám.
-Szia!-Léptem hátrébb.-Bocsi csak...Hiányoztál!-Öleltem meg ismét.
-Te is nekem, Kicsim!-Simogatta meg az arcomat majd elnézett a vállam fölött.
-Jaj Anyu...Ő itt Paul, Paul...Ő itt az én anyukám.-Húztam magam mellé Paul-t.
-Szóval Te vagy a bizonyos nagyon helyes igazi Quilute srác!-Mosolygott rá anyu.-Sara Preston, Katie anyja...
-Paul Ryan, Asszonyom!-Rázta meg gyengéden anyu kinyújtott kezét Paul.
-Ja!Nem vagyok én olyan öreg!Tegeződhetnénk?-Mosolygott anyu majd bement Paul után a házba.
-Rendben.Persze, hogy tegeződhetünk!-Bólintott mosolyogva Paul.
-Kicsim...-Fordult felém Anyu.-Hol is az a meglepi?!
-Jaj tényleg!El is felejtettem!-Csaptam a homlokomra.
-Drágám...Megtennéd?-Néztem Paul-ra aki csak mosolyogva bólintott majd eltűnt.
Néhány perc múlva Paul már jött is vissza, nyomában Sweet-el.
-Jaaj de édes!!!-Mondta Anyu majd felvette a földről a kiskutyát.
Egy időnyi simogatás után ismét letette.
-Mióta van ez a kis pöttöm nálatok?-Kérdezte mosolyogva.
-Nemrég óta...Azt hiszem...Egy napja.-Mondtam.
-De máris megszerettük.-Fűzte hozzá Paul.
-Én már...Azt hittem, hogy...Terhes vagy...Vagyis megfordult a fejemben.-Pillantott rám elpirulva anyu.
Paul-lal össze néztünk.-Szerintem...Ezzel még várunk, de...-Mondtam kajánul vigyorogva.
-Jó-jó...Nem kell semmit sem!Nem azért mondtam!-Emelte fel védekezőleg a kezét.
-Jó-jó!Csak hülyéskedtem!-Mondtam mosolyogva.
-Te...Most hogy mondtad...-Bökött oldalba Paul.
Miután össze ütöttem a vacsit és jókat dumáltunk átmentünk a nappaliba.
-És...Akkor holnap már kezdessz Seattle-ben?-Kérdeztem.
-Nem.Holnap még szabad a napom.-Mondta Anyu.-És Ti?Van valami programotok holnapra?
-Passz...Mi nem szoktunk előre tervezni...Csak úgy jön magától...-Pirultam el.
-Értem én...-Somolygott Anyu.
-De...Mit szólnál ha csapnánk egy igazi csajos napot?-Kérdeztem.-Elmehetnénk shopnig-olni és vehetnénk néhány cuccot...Port Angeles-ben nyílt egy pláza...Na mit szólsz?
-Hát nekem oké, ha a barátodnak nincs ellenére, hogy elrabollak Tőle.-Nézett Paul-ra mosolyogva.
-Nem...Dehogy.-Rázta meg a fejét.-Én addig...Átmegyek a srácokhoz...Úgyis rég beszéltük ki a focicsapatokat és a focistákat.-Mondta.
-Hát akkor oké.-Mondtam.
-Okés oké!-Dőlt hátra anyu a fotelben.Majd egy kis idő múlva felállt.-Na fiatalok...Én megyek és közelebbről is megismerkedem az ágyammal...Előtte meg a zuhanyzómmal.-Mondta majd elindult a lépcső felé.Az aljánál vissza fordult.-Jó éjt!
-Neked is!-Mondtuk egyszerre Paul-lal.
-Kedves.-Mondta majd átölelt.-Nem tudom min aggódtál annyira.
-Nem aggódtam és örülök, hogy így gondolod!-Mondtam.Majd egy gyors csók után felálltam én is.-Én s lefekszem...Jössz?
-Aha.-Állt fel Ő is majd a derekamat átkarolva felmentünk a szobánkba.Gyorsan lezuhanyoztunk (egymás után persze ;) ) aztán bedőltünk az ágyba és ölelésben összeforrva elaludtunk...

2 megjegyzés:

  1. Szia na most mit írjak ,nekem is kell ilyen kis kutya ,csak azt hallottam róla hogy falka kutya ,tényleg hát most falkába került jó értelembe ,remélem nem teljesül az álom ,na legyél jó és hozd az ujjat

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát igen...Remek kutyus:)
    Nekem is van egy kutyusom...Beagle, csak az ő neve nem Sweet, hanem Honey
    Hozom-hozom, amint tudom:)

    VálaszTörlés