2010. június 23., szerda

9.Fejezet: Rémálmok

Amikor visszaértem a kisboltból Sweet már aludt.
-Megjöttem!-Kukkantottam be a nappaliba.
-A kis hercegnő alszik...-Állt fel Paul a kanapéról, amin Sweet hátra dobva magát álmában morgott és ugatott.
-Annyira édes!-Mosolyodtam el majd a két szatyrot letettem a konyhapultra.-Mást is vettem ha már boltba mentem.-Mondtam majd elkezdtem pakolászni az újonnan beszerzett cuccokat.
-Segítsek valamit?-Támaszkodott a pultnak Paul.
-Áh nem kell...-Ráztam meg a fejemet.-Vagy...Esetleg fel kéne ébreszteni Sweetet...Aztán megetetni.-Mondtam.
-Ooké.-Bólintott majd eltűnt.
Sweettel a kezében jött vissza.
-Sza!-Simogattam meg a kutyust.
Paul letette a földre és két kistányért tett elé.Az egyikbe vizet öntött a másikat pedig megtöltötte direkt kölyökkutyáknak való kajával.
Sweet boldogan látott neki a vacsorájához.
-Lehet hogy nekem is meg kéne etetni a farkasomat.-Mondtam Paulra mosolyogva.
-Hát...A farkasod lassan kezd éhes leni.-Vont vállat.
-Oké...Akkor ülj le és én már szervírozni is fogom a vacsit.-Mondtam.
Paul leült az asztalhoz én meg elkezdtem készíteni a bundáskenyeret.
Fél óra múlva már jól eltelve dőltünk hátra a székünkön.
-Élvezd ki amíg lehet...Szerda reggeltől anyám fog kényeztetni minket...-Mosolyodtam el.
-Óh...Nekem az is meg fog feleni.-Vont vállat.
-Na megyek felviszem Sweet kosarát és...-Álltam fel.
-A kosarat már felvittem.-Mondta Paul.-Amíg Te a boltban voltál.
-Akkor...Csak megyek lezuhanyzom és...Pihenek mert a fejem majd fel robban és szédülök is egy kicsit...-Sóhajtottam.
-Biztos jól vagy?-Kérdezte Paul aggódó pillantással arcomat fürkészve.
-Igen...Csak le kell dőlnöm.-Bólintottam. Majd elindultam felfelé a lépcsőn.Sweet meg a nyomomban.
Sweetet felraktam az ágyra.Egyből leült és nézte hogy mit csinálok.
Elmentem lezuhanyozni.
Amikor visszaértem Paul még mindig nem volt bent a szobában.
-Mit csináls, Kislány?-Ültem le Sweet mellé az ágyra.
Az ölembe fészkelte magát.
-Minden oké?-Támaszkodott az ajtófélfának Paul.
-Igen...Vettem be fájdalomcsillapítót...Mostmár jobb.-Bólintottam majd Sweetet a hasamra téve hátra dőltem az ágyon.
Paul is elment lezuhanyozni.
De azt már nem nagon érzékeltem.Csak annyi jutott el a tudatomig, hogy két forró, erős kar magához húz és átölel...Aztán bele zuhantam a mélységbe...
-Neee!-Ordítottam fel majd zihálva felpattantam az ágyból.
-Mi az Kicsim?-Ült fel Paul rémülten.
Képtelen voltam megszólalni.Olyan szörnyű álmom volt...Egy könycsepp lefolyt az arcomon.
Paul felpattant, megkerülte az ágyat és megölelt.Ekkor kitört belőlem a zokogás...
-Csss...Nyugi...Ssss...-Mormolta a fülembe és közben a hátamat simogatta.
Amikor már kezdtem megnyugodni Paullal leültünk az ágyra.
-Mi történt?-Kérdezte majd megfogta remegő kezemet.
-Rémálom...Nem lényeges...Csak egy ostoba álom volt.-Ráztam meg a fejemet.
-Nem, Katie!Nagyon is fontos.Már egy hete hogy folyamatosan felriadsz éjszakánként.-Mondta Paul.
-Én...Nem...Nem akarok róla beszélni...Szörnyű volt!-Mondtam majd kezemet kirántva az övéi közül átmentem a fürdőbe arcot mosni.
Belenéztem a tükörbe.Rémesen festettem...
Lehajoltam és bevizeztem az arcomat.
Amikor újra felnéztem a tükörbe majd szívrohamot kaptam.Paul mögöttem állt.
-A szívbajt hozod rám!-Fordultam meg.
-Te is rám...-Jött oda hozzám.-Miért nem mondod el?!
-Mert félek...-Suttogtam a mellkasába.
-Nem kell félned...-Ölelt magához.
-Oké...Gyere...-Adtam be a derekamat.
Szótlanul leültünk az ágy szélére.Paul a kezemet fogta.
-Szóval...Annyi az egész, hogy...Adammel harcoltok az erdőben.Ő megöl...Téged...És a karjaimban halsz meg...Szörnyű volt...És ami a legrosszabb...hogy aztán elmegyek Adammel...-Sóhajtottam.-Én nem akarom ezt...Nem...-Ráztam meg a fejemet majd szememet ismét a könnyek kezdték el mardosni.Paul magához ölelt én meg mellkasára borulva sírni kezdtem...

2 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon jó a történeted:D
    Bár egy két résznél csak a párbeszédnél derül ki valami, de tetszik:D

    VálaszTörlés
  2. :)
    Szia!
    Köszi...és hát igyekszem...:)
    Remélem hogy tetszik:)

    VálaszTörlés